عبداللهی, مهشید, اکبری, محسن, ٍٍاسماعیل پور, رضا. (1398). مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), 31-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.115822.1639
مهشید عبداللهی; محسن اکبری; رضا ٍٍاسماعیل پور. "مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 2, 1398, 31-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.115822.1639
عبداللهی, مهشید, اکبری, محسن, ٍٍاسماعیل پور, رضا. (1398). 'مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(2), pp. 31-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.115822.1639
عبداللهی, مهشید, اکبری, محسن, ٍٍاسماعیل پور, رضا. مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(2): 31-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.115822.1639


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب