عالی, صمد, جوانی, علی, بافنده زنده, علیرضا. (1398). مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 163-178. doi: 10.22108/nmrj.2019.116348.1688
صمد عالی; علی جوانی; علیرضا بافنده زنده. "مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 163-178. doi: 10.22108/nmrj.2019.116348.1688
عالی, صمد, جوانی, علی, بافنده زنده, علیرضا. (1398). 'مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 163-178. doi: 10.22108/nmrj.2019.116348.1688
عالی, صمد, جوانی, علی, بافنده زنده, علیرضا. مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 163-178. doi: 10.22108/nmrj.2019.116348.1688


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب