زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. , 9(1), 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
مصطفی زندی نسب; سید محمدباقر جعفری; مهدی فرمانی. "تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول". , 9, 1, 1398, 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). 'تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول', , 9(1), pp. 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. , 1398; 9(1): 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب