اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,586
تعداد مقالات12,942
تعداد مشاهده مقاله28,211,105
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,271,128
برادران, وحید. (1398). انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
وحید برادران. "انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
برادران, وحید. (1398). 'انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
برادران, وحید. انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب