خالقی, عاطفه, معینی, حسین, جامی پور, مونا. (1398). شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2019.101773.1093
عاطفه خالقی; حسین معینی; مونا جامی پور. "شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2019.101773.1093
خالقی, عاطفه, معینی, حسین, جامی پور, مونا. (1398). 'شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2019.101773.1093
خالقی, عاطفه, معینی, حسین, جامی پور, مونا. شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 69-88. doi: 10.22108/nmrj.2019.101773.1093


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب