اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,588
تعداد مقالات12,949
تعداد مشاهده مقاله28,224,667
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,274,965
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
فریبرز رحیم نیا; یوسف رمضانی; سحر زرگران. "تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). 'تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب