حاجی بابایی, حسین, اسماعیل پور, حسن. (1397). واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2019.105904.1366
حسین حاجی بابایی; حسن اسماعیل پور. "واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1397, 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2019.105904.1366
حاجی بابایی, حسین, اسماعیل پور, حسن. (1397). 'واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2019.105904.1366
حاجی بابایی, حسین, اسماعیل پور, حسن. واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(4): 1-26. doi: 10.22108/nmrj.2019.105904.1366


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب