Amjadiparvar, Alireza, Maftoon, parviz, yazdanimoghaddam, masood. (1397). The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 569-598. doi: 10.22108/are.2019.115390.1427
Alireza Amjadiparvar; parviz Maftoon; masood yazdanimoghaddam. "The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1397, 569-598. doi: 10.22108/are.2019.115390.1427
Amjadiparvar, Alireza, Maftoon, parviz, yazdanimoghaddam, masood. (1397). 'The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 569-598. doi: 10.22108/are.2019.115390.1427
Amjadiparvar, Alireza, Maftoon, parviz, yazdanimoghaddam, masood. The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(4): 569-598. doi: 10.22108/are.2019.115390.1427


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب