اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,343
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,108
Memari Hanjani, Alireza. (1397). Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Alireza Memari Hanjani. "Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1397, 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. (1397). 'Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363
Memari Hanjani, Alireza. Novice Iranian EFL Writers’ Reactions to Collective Peer Scaffolding Incorporation into their Paragraph Writing Course. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(2): 273-292. doi: 10.22108/are.2019.112997.1363


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب