شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
سارا شاکری; کامبیز حیدرزاده; فرهاد غفاری. "تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. (1397). 'تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021
شاکری, سارا, حیدرزاده, کامبیز, غفاری, فرهاد. تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 99-118. doi: 10.22108/nmrj.2019.100898.1021


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب