رهباردار, فهیمه, عربشاهی, معصومه, بهبودی, امید. (1397). پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2018.107629.1471
فهیمه رهباردار; معصومه عربشاهی; امید بهبودی. "پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2018.107629.1471
رهباردار, فهیمه, عربشاهی, معصومه, بهبودی, امید. (1397). 'پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2018.107629.1471
رهباردار, فهیمه, عربشاهی, معصومه, بهبودی, امید. پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2018.107629.1471


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب