محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله. , 8(2), 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
علی محبت طلب; مهران رضوانی. "مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله". , 8, 2, 1397, 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). 'مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله', , 8(2), pp. 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله. , 1397; 8(2): 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب