شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. (1397). تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), 165-180. doi: 10.22108/nmrj.2018.104899.1305
علی شجاع; فراز صادق وزیری. "تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 2, 1397, 165-180. doi: 10.22108/nmrj.2018.104899.1305
شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. (1397). 'تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), pp. 165-180. doi: 10.22108/nmrj.2018.104899.1305
شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(2): 165-180. doi: 10.22108/nmrj.2018.104899.1305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب