بودلایی, حسن, شهیدی, عالمه. (1397). مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.108188.1508
حسن بودلایی; عالمه شهیدی. "مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 2, 1397, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.108188.1508
بودلایی, حسن, شهیدی, عالمه. (1397). 'مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.108188.1508
بودلایی, حسن, شهیدی, عالمه. مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(2): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.108188.1508


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب