بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. (1397). فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
کبری بخشی زاده برج; خدیجه عبداللهی. "فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 2, 1397, 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. (1397). 'فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), pp. 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(2): 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب