نظری, محسن, سمیع زاده, مهدی. (1397). بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 19-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.103396.1212
محسن نظری; مهدی سمیع زاده. "بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 19-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.103396.1212
نظری, محسن, سمیع زاده, مهدی. (1397). 'بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 19-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.103396.1212
نظری, محسن, سمیع زاده, مهدی. بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمت‏گذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتل‏داری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 19-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.103396.1212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب