زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. (1397). ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک. , 8(1), 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
سمیه زمانی قلعه میرزمانی; علی کاظمی; آرش شاهین; نرگس کشتی آرای. "ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک". , 8, 1, 1397, 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. (1397). 'ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک', , 8(1), pp. 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325
زمانی قلعه میرزمانی, سمیه, کاظمی, علی, شاهین, آرش, کشتی آرای, نرگس. ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک. , 1397; 8(1): 117-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.105204.1325


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب