شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. (1397). تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی. , 8(1), 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
مصطفی شغایی فلاح; سید حمید خداداد حسینی; آناهیتا خرمی بنارکی; علی علیزاده زوارم. "تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی". , 8, 1, 1397, 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. (1397). 'تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی', , 8(1), pp. 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351
شغایی فلاح, مصطفی, خداداد حسینی, سید حمید, خرمی بنارکی, آناهیتا, علیزاده زوارم, علی. تحلیل خوشه‌ای مشتریان در خرید علّی بر اساس نوع محصول انتخابی. , 1397; 8(1): 75-96. doi: 10.22108/nmrj.2018.105503.1351


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب