طهماسبی فرد, حمید, خیری, بهرام. (1397). مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد. , 8(1), 35-56. doi: 10.22108/nmrj.2018.102820.1169
حمید طهماسبی فرد; بهرام خیری. "مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد". , 8, 1, 1397, 35-56. doi: 10.22108/nmrj.2018.102820.1169
طهماسبی فرد, حمید, خیری, بهرام. (1397). 'مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد', , 8(1), pp. 35-56. doi: 10.22108/nmrj.2018.102820.1169
طهماسبی فرد, حمید, خیری, بهرام. مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد. , 1397; 8(1): 35-56. doi: 10.22108/nmrj.2018.102820.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب