اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,340
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,108
ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. (1397). عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
محمدرضا ادیب پور; شهرام فردوسی; اصغر مشبکی. "عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 1, 1397, 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. (1397). 'عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(1), pp. 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0
ادیب پور, محمدرضا, فردوسی, شهرام, مشبکی, اصغر. عوامل مؤثر بر نگرش به توسعة همگون نام تجاری و تأثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین‌عسل. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(1): 21-34. doi: 10.22108/nmrj.2018.100221.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب