محمدی, فرزانه. (1397). تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.108466.1523
فرزانه محمدی. "تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1397, 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.108466.1523
محمدی, فرزانه. (1397). 'تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.108466.1523
محمدی, فرزانه. تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 7(4): 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2018.108466.1523


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب