اسماعیل پور, مجید, صیادی, امراله, دلواری, مرضیه, موسوی شورگلی, سولماز. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 57-76. doi: 10.22108/nmrj.2018.106183.1392
مجید اسماعیل پور; امراله صیادی; مرضیه دلواری; سولماز موسوی شورگلی. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 57-76. doi: 10.22108/nmrj.2018.106183.1392
اسماعیل پور, مجید, صیادی, امراله, دلواری, مرضیه, موسوی شورگلی, سولماز. (1396). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 57-76. doi: 10.22108/nmrj.2018.106183.1392
اسماعیل پور, مجید, صیادی, امراله, دلواری, مرضیه, موسوی شورگلی, سولماز. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 57-76. doi: 10.22108/nmrj.2018.106183.1392


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب