اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,260,493
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,284,364
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; مهسا مروتی شانجانی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب