تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). , 7(4), 117-144. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
هادی تیموری; مریم گودرزوند چگینی. "بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)". , 7, 4, 1396, 117-144. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)', , 7(4), pp. 117-144. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). , 1396; 7(4): 117-144. doi: 10.22108/nmrj.2018.101752.1090


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب