کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. (1396). اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
محمد رضا کریمی علویجه; رکسانا علی طلب. "اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. (1396). 'اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444
کریمی علویجه, محمد رضا, علی طلب, رکسانا. اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2018.107200.1444


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب