حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. (1396). اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران). , 7(3), 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
علی حیدری; امیر خانلری; شادی مهدوی. "اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)". , 7, 3, 1396, 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. (1396). 'اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)', , 7(3), pp. 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218
حیدری, علی, خانلری, امیر, مهدوی, شادی. اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران). , 1396; 7(3): 141-158. doi: 10.22108/nmrj.2017.103144.1218


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب