شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). , 7(3), 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
میثم شیرخدایی; محبوبه شاهی; سهیل نجات; سحر محمودی نسب. "بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)". , 7, 3, 1396, 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. (1396). 'بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)', , 7(3), pp. 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181
شیرخدایی, میثم, شاهی, محبوبه, نجات, سهیل, محمودی نسب, سحر. بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). , 1396; 7(3): 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2017.103055.1181


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب