فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. , 3(1), 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
علی فرنام; طاهره مددی زاده. "اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی". , 3, 1, 1396, 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. (1396). 'اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی', , 3(1), pp. 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0
فرنام, علی, مددی زاده, طاهره. اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالت‌های روان‌شناختی مثبت (توانمندی‌های منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی. , 1396; 3(1): 61-76. doi: 10.22108/ppls.2017.96495.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب