اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. , 7(2), 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
محمدرضا اسماعیلی; مرضیه حبیبی. "طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد". , 7, 2, 1396, 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. (1396). 'طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد', , 7(2), pp. 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800
اسماعیلی, محمدرضا, حبیبی, مرضیه. طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده‌بنیاد. , 1396; 7(2): 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21800


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب