باورصاد, بلقیس, نیلی احمدآبادی, مجید, بیرانوند, طاهره. (1396). توسعة مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعة موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز. , 7(1), 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.21449
بلقیس باورصاد; مجید نیلی احمدآبادی; طاهره بیرانوند. "توسعة مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعة موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز". , 7, 1, 1396, 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.21449
باورصاد, بلقیس, نیلی احمدآبادی, مجید, بیرانوند, طاهره. (1396). 'توسعة مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعة موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز', , 7(1), pp. 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.21449
باورصاد, بلقیس, نیلی احمدآبادی, مجید, بیرانوند, طاهره. توسعة مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعة موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز. , 1396; 7(1): 23-40. doi: 10.22108/nmrj.2017.21449


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب