اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. (1396). بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ. , 7(1), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد; کوروش زارعی. "بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ". , 7, 1, 1396, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. (1396). 'بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ', , 7(1), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ. , 1396; 7(1): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب