اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. (1396). بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد; کوروش زارعی. "بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 1, 1396, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. (1396). 'بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, زارعی, کوروش. بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(1): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2017.21448


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب