طالبی, هوشنگ, بصیری, بتول. (1395). بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار». , 11(2), 1-26. doi: 10.22108/nea.2016.21374
هوشنگ طالبی; بتول بصیری. "بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»". , 11, 2, 1395, 1-26. doi: 10.22108/nea.2016.21374
طالبی, هوشنگ, بصیری, بتول. (1395). 'بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»', , 11(2), pp. 1-26. doi: 10.22108/nea.2016.21374
طالبی, هوشنگ, بصیری, بتول. بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار». , 1395; 11(2): 1-26. doi: 10.22108/nea.2016.21374


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب