اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. (1395). ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
شیرین اصولی قره آغاجی; علی صنایعی; محمدرضا سعیدابادی. "ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 3, 1395, 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. (1395). 'ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), pp. 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(3): 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب