اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,260,355
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,284,320
اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. (1395). ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
شیرین اصولی قره آغاجی; علی صنایعی; محمدرضا سعیدابادی. "ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 3, 1395, 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. (1395). 'ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), pp. 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207
اصولی قره آغاجی, شیرین, صنایعی, علی, سعیدابادی, محمدرضا. ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(3): 53-66. doi: 10.22108/nmrj.2016.21207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب