اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. (1396). تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
محسن اکبری; مهسا فرخنده; معصومه قاسمی شمس. "تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1396, 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. (1396). 'تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175
اکبری, محسن, فرخنده, مهسا, قاسمی شمس, معصومه. تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 5(3): 151-162. doi: 10.22108/amf.2017.21175


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب