حسینی قمی, مژگان. (1395). بررسی تغییرات ساخت اجتماعی (ساخت رابطه ‏ای): مطالعه جامعه‏ شناختی پیوندهای شبکه ‏ای بازار تهران. , 27(4), 153-170. doi: 10.22108/jas.2017.21164
مژگان حسینی قمی. "بررسی تغییرات ساخت اجتماعی (ساخت رابطه ‏ای): مطالعه جامعه‏ شناختی پیوندهای شبکه ‏ای بازار تهران". , 27, 4, 1395, 153-170. doi: 10.22108/jas.2017.21164
حسینی قمی, مژگان. (1395). 'بررسی تغییرات ساخت اجتماعی (ساخت رابطه ‏ای): مطالعه جامعه‏ شناختی پیوندهای شبکه ‏ای بازار تهران', , 27(4), pp. 153-170. doi: 10.22108/jas.2017.21164
حسینی قمی, مژگان. بررسی تغییرات ساخت اجتماعی (ساخت رابطه ‏ای): مطالعه جامعه‏ شناختی پیوندهای شبکه ‏ای بازار تهران. , 1395; 27(4): 153-170. doi: 10.22108/jas.2017.21164


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب