سلطانی, مرتضی, جندقی, غلامرضا, فروزنده شهرکی, پریسا. (1395). بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), 127-146. doi: 10.22108/nmrj.2016.21076
مرتضی سلطانی; غلامرضا جندقی; پریسا فروزنده شهرکی. "بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 3, 1395, 127-146. doi: 10.22108/nmrj.2016.21076
سلطانی, مرتضی, جندقی, غلامرضا, فروزنده شهرکی, پریسا. (1395). 'بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), pp. 127-146. doi: 10.22108/nmrj.2016.21076
سلطانی, مرتضی, جندقی, غلامرضا, فروزنده شهرکی, پریسا. بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(3): 127-146. doi: 10.22108/nmrj.2016.21076


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب