اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, قائدی, حسینعلی. (1395). بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), 87-108. doi: 10.22108/nmrj.2016.21074
مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد; حسینعلی قائدی. "بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 3, 1395, 87-108. doi: 10.22108/nmrj.2016.21074
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, قائدی, حسینعلی. (1395). 'بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(3), pp. 87-108. doi: 10.22108/nmrj.2016.21074
اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه, قائدی, حسینعلی. بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(3): 87-108. doi: 10.22108/nmrj.2016.21074


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب