حمیدی زاده, علی, اسفیدانی, محمد رحیم, سیاسی, پریسا. (1395). بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل). , 6(2), 114-93. doi: 10.22108/nmrj.2016.20668
علی حمیدی زاده; محمد رحیم اسفیدانی; پریسا سیاسی. "بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)". , 6, 2, 1395, 114-93. doi: 10.22108/nmrj.2016.20668
حمیدی زاده, علی, اسفیدانی, محمد رحیم, سیاسی, پریسا. (1395). 'بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)', , 6(2), pp. 114-93. doi: 10.22108/nmrj.2016.20668
حمیدی زاده, علی, اسفیدانی, محمد رحیم, سیاسی, پریسا. بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل). , 1395; 6(2): 114-93. doi: 10.22108/nmrj.2016.20668


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب