اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,242,267
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,157
حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. (1395). بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
علیرضا حدادیان; علی کاظمی; شیرین فیض محمدی. "بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 2, 1395, 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. (1395). 'بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), pp. 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(2): 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب