آتیه کار, غلامرضا, مشبکی, اصغر, نعامی, عبدالله. (1395). عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام. , 6(2), 18-1. doi: 10.22108/nmrj.2016.20663
غلامرضا آتیه کار; اصغر مشبکی; عبدالله نعامی. "عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام". , 6, 2, 1395, 18-1. doi: 10.22108/nmrj.2016.20663
آتیه کار, غلامرضا, مشبکی, اصغر, نعامی, عبدالله. (1395). 'عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام', , 6(2), pp. 18-1. doi: 10.22108/nmrj.2016.20663
آتیه کار, غلامرضا, مشبکی, اصغر, نعامی, عبدالله. عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام. , 1395; 6(2): 18-1. doi: 10.22108/nmrj.2016.20663


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب