احمدی آبکناری, فاطمه, احدزاده قناد, شیرین. (1395). بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 221-236. doi: 10.22108/nmrj.2016.20662
فاطمه احمدی آبکناری; شیرین احدزاده قناد. "بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 221-236. doi: 10.22108/nmrj.2016.20662
احمدی آبکناری, فاطمه, احدزاده قناد, شیرین. (1395). 'بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 221-236. doi: 10.22108/nmrj.2016.20662
احمدی آبکناری, فاطمه, احدزاده قناد, شیرین. بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 221-236. doi: 10.22108/nmrj.2016.20662


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب