فرخی, سرور, تیمور پور, بابک. (1395). شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 201-220. doi: 10.22108/nmrj.2016.20661
سرور فرخی; بابک تیمور پور. "شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 201-220. doi: 10.22108/nmrj.2016.20661
فرخی, سرور, تیمور پور, بابک. (1395). 'شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 201-220. doi: 10.22108/nmrj.2016.20661
فرخی, سرور, تیمور پور, بابک. شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 201-220. doi: 10.22108/nmrj.2016.20661


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب