معینی, حسین, فتاحی, سحر. (1395). ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 121-142. doi: 10.22108/nmrj.2016.20657
حسین معینی; سحر فتاحی. "ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 121-142. doi: 10.22108/nmrj.2016.20657
معینی, حسین, فتاحی, سحر. (1395). 'ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 121-142. doi: 10.22108/nmrj.2016.20657
معینی, حسین, فتاحی, سحر. ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 121-142. doi: 10.22108/nmrj.2016.20657


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب