اسماعیل پور, مجید, برجویی, صاحبه. (1395). تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 79-94. doi: 10.22108/nmrj.2016.20655
مجید اسماعیل پور; صاحبه برجویی. "تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 79-94. doi: 10.22108/nmrj.2016.20655
اسماعیل پور, مجید, برجویی, صاحبه. (1395). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 79-94. doi: 10.22108/nmrj.2016.20655
اسماعیل پور, مجید, برجویی, صاحبه. تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 79-94. doi: 10.22108/nmrj.2016.20655


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب