اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,242,503
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,193
بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. (1395). سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
منیژه بحرینی زاده; آزاده رجبی. "سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. (1395). 'سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب