بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. (1395). سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
منیژه بحرینی زاده; آزاده رجبی. "سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. (1395). 'سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654
بحرینی زاده, منیژه, رجبی, آزاده. سنجش تأثیر ادراک مصرف‌کننده از قابل استفاده بودن بسته‌بندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 59-78. doi: 10.22108/nmrj.2016.20654


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب