کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. (1395). خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
مسعود کیماسی; محمدرحیم اسفیدانی; امیربهمن اسماعیلیان. "خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. (1395). 'خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب