دهقانی سامانی, نسترن, زمانی مقدم, افسانه. (1392). ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), 155-168.
نسترن دهقانی سامانی; افسانه زمانی مقدم. "ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 4, 1392, 155-168.
دهقانی سامانی, نسترن, زمانی مقدم, افسانه. (1392). 'ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), pp. 155-168.
دهقانی سامانی, نسترن, زمانی مقدم, افسانه. ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(4): 155-168.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب