Estaji, Masoomeh, Shahmoradi, Yalda. (1395). The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), 173-190. doi: 10.22108/are.2016.20425
Masoomeh Estaji; Yalda Shahmoradi. "The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 2, 1395, 173-190. doi: 10.22108/are.2016.20425
Estaji, Masoomeh, Shahmoradi, Yalda. (1395). 'The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), pp. 173-190. doi: 10.22108/are.2016.20425
Estaji, Masoomeh, Shahmoradi, Yalda. The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 5(2): 173-190. doi: 10.22108/are.2016.20425


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب