عباشی, عبدالاحد, کردستانی, غلامرضا. (1393). بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت. , 2(3), 81-92.
عبدالاحد عباشی; غلامرضا کردستانی. "بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت". , 2, 3, 1393, 81-92.
عباشی, عبدالاحد, کردستانی, غلامرضا. (1393). 'بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت', , 2(3), pp. 81-92.
عباشی, عبدالاحد, کردستانی, غلامرضا. بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت. , 1393; 2(3): 81-92.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب