ریحانی, ابراهیم, بخشعلی زاده, شهرناز, استادی, مریم. (1391). تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی. , 7(2), 23-52.
ابراهیم ریحانی; شهرناز بخشعلی زاده; مریم استادی. "تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی". , 7, 2, 1391, 23-52.
ریحانی, ابراهیم, بخشعلی زاده, شهرناز, استادی, مریم. (1391). 'تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی', , 7(2), pp. 23-52.
ریحانی, ابراهیم, بخشعلی زاده, شهرناز, استادی, مریم. تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی. , 1391; 7(2): 23-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب